فروشگاه عمده زعفران نگین فله اصل

زعفران نگین فله، ادویه رایج و محبوب است که از کلاله ی گلی به نام زعفران به دست می آید و از گران ترین و با ارزش ترین ادویه های دنیا می باشد. زعفران از نظر وزنی با ارزش ترین ادویه می باشد. این رشته های نازک معمولا نارنجی متمایل به قرمز بوده که با دست و با دقت خاصی از گل زعفران جدا سازی شده و آن را خشک می کنند.

فروشگاه عمده زعفران نگین فله اصل

کیفیت بهترین زعفران نگین فله

کیفیت بهترین زعفران نگین فله زعفران گیاهی است معطر که به خاطر قابلیت آن برای طعم و رنگ دادن به غذا ها و دسر ها، همراه با فواید خاص برای سلامتی، بسیار پر طرف دار است. ترکیب ارگانیک منحصر به فرد زعفران، آن را تبدیل به یک افزودنی قدرت مند در رژیم غذای مردم جهان کرده است، زیرا حاوی بیش از 150 ترکیب متغیر شامل آنتی اکسیدان ها، کاروتنوئید ها و سایر مواد بیو شیمیایی همراه با مواد معدنی و ویتامین ها می باشد که در سلامتی انسان نقش به سزایی دارند.

زعفران گران ترین ادویه دنیا می باشد. همین عاملی می باشد که سود جویان به انواع تقلب ها در زمینه زعفران دست به زنند. آن ها با اضافه کردن موادی مانند به کار بردن رنگ های مصنوعی حتی اضافه کردن گوشت گاو ریش ریش شده، ماهیت اصلی این ماده غذایی و دارویی پر ارزش را از بین می برند. با این تخلف ها هم از نظر اقتصادی به مردم آسیب می زنند و هم سلامت مردم به خطر می افتد. 

صادرات زعفران نگین درجه یک، با کیفیت فوق العاده بالا از لحاظ عطر و بو و رنگ دهی و قیمت مناسب و تایید شده از طرف وزارت بهداشت با طراحی و بسته بندی بسیار شیک در سراسر کشور توزیع می شود. زعفران دارای انواع متنوعی از جمله زعفران نگین، زعفران سرگل،  زعفران نرمه و بسیاری دیگر می باشد. زعفران مرغوب و درجه یک از ویژگی های خاصی برخوردار  است به عنوان نمونه فر خوردگی تا حد امکان نداشته باشد، بدون شکستگی باشد، کلاله های آن ضخیم و طول بلند داشته باشد.

صادرات انواع زعفران نگین فله

صادرات انواع زعفران نگین فله انواع زعفران نگین با خاصیت های دارویی فراوان و کیفیت عالی در سراسر کشور برای فروش به بازار عرضه می شود و قیمت نهایی زعفران بر حسب متغیر های گوناگونی در حال تغییر است. عطر دل نشین زعفران به همراه رنگ خوش آن، نشان از اصالت مرغوب بودن این محصول دارد.

در طب سنتی زعفران به عنوان آرام بخش، ضد اسپاسم، ضد سرطان و مقوی معده مصرف می شود، علاوه بر این زعفران تمایل و نفوذ مواد غذایی و دارویی را به قلب افزایش می دهد.

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا